NIVEA LUMINOUS630® - 100% SATISFACȚIE SAU BANII ÎNAPOI

NIVEA LUMINOUS630® - 100% SATISFACȚIE SAU BANII ÎNAPOI

Cumpără orice produs din gama NIVEA LUMINOUS630®, testează-l timp de 4 săptămâni, și dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi GARANTAT! Credem în îngrijirea pielii care te susține la fiecare pas - de aceea, îțioferim garanția de returnare a banilor în 4 săptămâni. Este modul nostru de a ne asigura că ai încredere și te simți bine în pielea ta.

CUM PARTICIPI?

1 CUMPĂRĂ & TESTEAZĂ
CUMPĂRĂ orice produs din gama NIVEA LUMINOUS630® în perioada 05.08.2025 - 31.08.2025. PĂSTREAZĂ bonul și TESTEAZĂ produsul timp de 4 săptămâni pentru a experimenta pe deplin efectele sale.
2 ÎNCARCĂ BONUL
Ai testat produsul timp de 4 săptămâni și nu ești mulțumită? Completează formularul de mai jos în perioada 02.09.2025 - 15.10.2025 și ÎNSCRIE bonul fiscal/factura.
3 PRIMEȘTI BANII ÎNAPOI GARANTAT
Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura este validat/ă, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni.

Formularul de înscriere va fi disponibil începând cu 02.09.2025. Între timp, poți consulta regulamentul campaniei aici.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum pot participa în campanie?

Cumpără orice produs din gama NIVEA Luminous630®, iar dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi garantat! Tot ce trebuie să faci este să testezi produsul timp de 4 săptămâni, iar dacă nu ești mulțumită, înscrie bonul fiscal/factura fiscală în formularul de mai sus și vei primi banii înapoi. Achiziționarea produselor are loc în perioada 05.08.2025 - 31.08.2025, iar perioada de înscriere a bonurilor este 02.09.2025 - 15.10.2025

Iată care sunt pașii:

- Cumpără orice serum NIVEA Luminous630 în perioada 05.08 - 31.08.2025.
- Testează produsul timp de 4 săptămâni pentru a experimenta pe deplin efectele sale.
- Dacă nu ești 100% mulțumită, înscrie bonul/factura produsului și trimite-ne datele tale în formularul de mai jos în perioada 02.09.2025 - 15.10.2025.
- Verificarea bonului/facturii poate dura între 1 și 5 zile lucrătoare.
- Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura este validat/ă, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni după primirea ibanului.

Produsul  participant în promoție trebuie să fie clar vizibil, ușor de recunoscut și de identificat pe bon. Produsul promoțional trebuie fotografiat împreună cu bonul doar dacă nu se poate distinge clar pe bon.

Pe bon trebuie să se vadă clar următoarele informații:

A. Nume retailer/magazin
B. Produsul NIVEA Luminous630®  care intră în promoție
C. Suma totală a bonului/facturii în LEI/RON
D. Numărul bonului/facturii
E. Data și ora bonului/facturii

Fișierele pot fi încărcate în format .jpg, .png sau .pdf (maxim 8 MB).

Până când pot participa la promoție?

Toate bonurile sau facturile fiscale din perioada 05.08.2025 - 31.08.2025 sunt eligibile pentru participare. Poți completa formularul de rambursare în perioada 02.09.2025 – 15.10.2025.

Care sunt produsele participante?

În campanie pot participa toate produsele din gama NIVEA Luminous630®, listate mai jos și menționate și în regulamentul de aici. 

- Serum tratament avansat NIVEA Luminous630® împotriva petelor pigmentare
- Serum 2-în-1 NIVEA Luminous630® anti-rid & anti-pete pigmentare
- Serum NIVEA Luminous630® anti-pete pigmentare cauzate de acnee 
- Cremă-fluid de zi NIVEA Luminous630®  cu FPS 50
- Cremă-fluid corectoare CC 3 în 1 NIVEA Luminous630® anti-pete pigmentare, cu FPS30 – nuanță deschisă
- Cremă-fluid corectoare CC 3 în 1 NIVEA Luminous630® anti-pete pigmentare, cu FPS30 – nuanță medie
- Cremă de noapte NIVEA Luminous630® anti-pete pigmentare
- Tratament anti-cearcăne pentru ochi NIVEALuminous630®
- Peeling-ul lichid NIVEA Luminous630® Skin Glow
- Serum pentru luminozitate  NIVEA Luminous630® Skin Glow 15ml
- Serum pentru luminozitate  NIVEA Luminous630® Skin Glow 30ml

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României, pentru achiziționarea oricăror produse NIVEA Luminous630®, în perioda 05.08.2025 - 31.08.2025.  Perioada de înscriere în formular și revendicare a produsului NIVEA Luminous630® achiziționat este 02.09.2025 - 15.10.2025.

Cine se poate înscrie?

Au dreptul de a participa persoanele cu vârsta de 18 ani împliniți, care au reședința în România și dețin un cont bancar în România.

Sunt excluși de la participare angajații Beiersdorf România, toate persoanele implicate în dezvoltarea/implementarea campaniei (de exemplu: agenții, consultanți, furnizori), precum și membrii familiilor și persoanele care locuiesc în aceeași gospodărie cu aceștia.

Ce pot face dacă produsul nu este clar menționat pe dovada de achiziție (bon fiscal)?

Din păcate, nu avem control asupra modului în care apare denumirea produsului pe bon. În caz de neclarități, putem recunoaște produsul promoțional din fotografie și îl putem corela cu bonul aferent.

Dacă ai întrebări, te rugăm să contactezi echipa noastră de suport,  scriindu-ne la promotiinivea@beiersdorf.com. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.  

De ce trebuie să păstrezi bonul/factura fiscal(ă)?

Beiersdorf Romănia  își rezervă dreptul de a solicita o copie a bonului fiscal sau a facturii fiscale pentru a verifica participarea la promoție. Dacă bonul nu poate fi prezentat, suma achitată nu va putea fi rambursată.

De ce trebuie să păstrezi bonul/factura fiscal(ă)?

Poți participa în campanie  maximum 1 dată cu un produs NIVEA Luminous630® din lista participantă  iar suma maximă rambursată  este de 200 lei.

Când primesc banii înapoi?

Poți participa în campanie maximum 1 dată cu un produs NIVEA Luminous630® din lista participantă, iar suma maximă rambursată este de 200 lei.

Ce se întâmplă cu datele mele?

Poți găsi informații despre acest aspect în Politica noastră de confidențialitate.

Ce se întâmplă dacă am mai multe produse pe același bon?

Se poate rambursa doar un singur produs per bon sau factură fiscală, cel menționat în formularul de înscriere.

Am o altă întrebare sau am nevoie de suport suplimentar.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi scriindu-ne la promotiinivea@beiersdorf.com. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.