Povestea NIVEA 100 de ani de amintiri

100 de ani NIVEA

100 DE ANI DE AMINTIRI

Ne amintim că mamele noastre o foloseau dimineaţa şi seara. Ne amintim masajul cu crema albă şi delicată după baie sau înainte să ieşim la joacă. Ne amintim şi cum taţii noştri foloseau crema NIVEA pe post de loţiune de bărbierit sau de balsam cu efect calmant după ras. Acest tip de amintiri au transformat cutia albastră într-un adevărat membru al familiei generaţie dupa generaţie. Totuşi, a existat o vreme când micuţa cutie albastră nu era deloc albastră. În 1911, când am lansat crema NIVEA, aceasta se vindea într-o cutie de culoare galbenă, decorată cu cârcei verzi de viţă-de-vie în stil art nouveau. Cutia albastră a apărut de abia în anul 1925, când am decis să introducem un design mult mai modern şi actual. De atunci, cutia albastră de cremă NIVEA, mirosul său unic şi textura mătăsoasă au rămas în mare parte neschimbate. Probabil de aceea crema NIVEA are aceeaşi rezonanţă puternică în mintea atâtor oameni. Ea nu înseamnă doar o îngrijire în care poţi să ai încredere, ci trezeşte în acelaşi timp, în amintire, crâmpeie de imagini, mirosuri şi texturi pe care le asociem cu anii copilăriei. Indiferent din ce motiv la urma urmei, important este că această cutia albastră a devenit unul dintre cele mai de succes produse de îngrijire a pielii din toate timpurile. Mai mult, ea reprezintă o tradiţie pentru milioane de familii din peste 200 de ţări din întreaga lume, iar noi ne vom da silinţa de a le oferi oamenilor amintiri plăcute pentru încă mulţi ani de acum încolo.

Povestea NIVEA începe în 1911

1911

Povestea NIVEA începe în 1911

1922

Povestea NIVEA începe în 1911

1925

Povestea NIVEA începe în 1911

1928

Povestea NIVEA începe în 1911

1935

Povestea NIVEA începe în 1911

1949

Povestea NIVEA începe în 1911

1959

Povestea NIVEA începe în 1911

1970

Povestea NIVEA începe în 1911

1988

Povestea NIVEA începe în 1911

1993

Povestea NIVEA începe în 1911

2007

Cum a început totul

NIVEA este una dintre mărcile de îngrijire ale pielii, care se bucură de cea mai mare încredere din partea consumatorilor. Dar, pentru a se ajunge aici, a fost nevoie de minţile a trei oamen, care au împărtăşit o viziune comună. Totul a început în anul 1911, când farmacistul şi vizionarul întreprinzător dr. Dr. Oscar Troplowitz a înţeles potenţialul din Eucerit, un agent de emulsifiere descoperit de chimistul dr. Isaac Lifschütz.

1911-1949

NIVEA ÎN JURUL LUMII

1911

NIVEA este  una dintre mărcile de îngrijire a pielii care se bucură de cea mai mare încredere din partea consumatorilor. Dar, pentru a se ajunge aici, a fost nevoie de minţile a trei oameni care au împărtăşit o viziune comună. Totul a început în anul 1911, când farmacistul şi vizionarul întreprinzător dr. Dr. Oscar Troplowitz a înţeles potenţialul din Eucerit, un agent de emulsifiere descoperit de chimistul dr. Isaac Lifschütz. 

Eucerit făcea posibilă combinarea apei şi a uleiului într-o cremă stabilă şi, iniţial, era destinat utilizării în domeniul medical. Profesorul dermatolog Paul Gerson Unna aprecia experienţa lui Lifschütz în domeniul său, aşa că i l-a prezentat doctorului Troplowitz, care a înţeles imediat că emulsia de tip apă-în-ulei constituie baza perfectă pentru o cremă de piele cosmetică. Tot ce-i mai lipsea acesteia acum era o denumire. 
Pentru a o găsi, dr. Troplowitz nu a trebuit să caute prea departe - inspirat de culoarea albă a cremei, el a botezat-o NIVEA, denumire derivată din termenii latini nix (zăpadă) şi nivis (de zăpadă).  
În sfarsit, anii de cercetare şi creativitate dădusera roade. În luna decembrie a anului 1911, NIVEA a fost lansată. A fost momentul în care s-a născut prima noastră cremă de îngrijire a pielii, care avea să rămână totodată şi moştenirea transmisă fiecărei generaţii. 

De la început, obiectivul doctorului Troplowitz a fost să dezvolte produse de cea mai bună calitate şi care să fie accesibile oricui. Viziunea sa a fost transmisă timp de 100 de ani graţie gamei vaste de produse NIVEA, care îţi oferă cea mai bună îngrijire indiferent de necesităţile pielii tale. Şi tot această viziune se va perpetua şi în următorii 100 de ani.
Cum a început totul

Dr. Oscar Troplowitz

Fondatorul companiei
Cum a început totul

Eucerin Patent

Eucerin Patent; Dr Isaac Lifschütz's
Cum a început totul

Profesor Paul Gerson Unna

Dermatolog și Beiersdorf angajat
Cum a început totul

Paul C. Beiersdorf

Firma Fondată în 1885
Cum a început totul

Laborator de cercetare 1914

Beiersdorf Laborator de cercetare 1914

1914

NIVEA străbate toate meridianele aproape din prima zi în care s-a născut, graţie unui ingredient special pentru îngrijirea corpului numit Eucerit.

Inventat de către unul dintre fondatorii NIVEA, Dr. Isaac Lifschütz, Eucerit este elementul datorită căruia o cremă pentru piele rămâne stabilă în timp şi care a condus la apariţia cremei NIVEA în anul 1911. NIVEA a fost prima cremă care a putut fi exportată în întreaga lume fără a-şi pierde calităţile şi consistenţă.  

La numai trei ani de la apariţia sa în Hamburg, crema NIVEA era disponibilă pe toate continentele şi aproape jumătate din vânzările sale erau externe. În 1914, produsele noastre se fabricau nu numai în Hamburg, ci şi în Buenos Aires, Copenhaga, Mexico, Moscova, New York, Paris şi Sydney.

La acea dată, o asemenea expansiune internaţională rapidă era o premieră pentru industria de îngrijire a pielii. Eram asemenea unor exploratori pe tărâmuri virgine şi deseori trebuia să folosim abordări inedite pentru a lansa NIVEA pe o piaţă nouă.  

Spre exemplu, în Africa de Sud, toate reclamele noastre au trebuit să apară nu într-o singură limbă, ci în trei - engleză, zulu şi xhosa. În Marea Britanie, am fost nevoiţi să înlocuim cutia albastră de cremă NIVEA cu un ambalaj din plastic în momentul în care ne-am dat seama că englezii asociau cutia din aluminiu cu crema de încălţăminte.  

În ţări cu o climă rece, precum Austria, am pus accent pe capacitatea produselor noastre de a proteja pielea împotriva zăpezii, a vântului şi a ploii. În paralel, gama NIVEA Sun şi alte produse mai adecvate climatului cald au fost promovate mai puternic în ţări precum Australia. Aceste tehnici de vânzare sunt utilizate şi în prezent.  

Ne-am fixat ca obiectiv să creăm produse adaptate nevoilor specifice ale locuitorilor din ţări diferite cu mult timp înainte ca acest lucru să devină o normă în industrie. Spre exemplu, în 1930 am constatat că în Asia există o cerere mare pentru produse de îngrijire a pielii care puteau deschide pielea la culoare. Aşadar, am creat pasta de albire NIVEA, care a avut imediat succes. Chiar şi în prezent, produsele NIVEA cu ingrediente de albire se vând cel mai bine în Asia.  

Astăzi, NIVEA este una dintre mărcile cele mai de încredere din lume. Produsele noastre sunt disponibile pretutindeni, din zonele aride ale Australiei până pe înălţimile Munţilor Stâncoşi.  

Cu toate acestea, majoritatea consumatorilor din ţările în care se comercializează produsele noastre percep NIVEA ca pe o marcă locală - este cel mai frumos compliment pe care am putut spera să-l primim vreodată din partea fanilor noştri. Ne dorim să vă aducem în continuare NIVEA, vouă şi tuturor oamenilor din lume timp de încă 100 de ani şi chiar mai mult.

Morocco 1969
Kenia 1969
Din Hamburg până în Hawaii, NIVEA a reprezentat o parte din viaţa oamenilor cu mult înainte ca termenul "globalizare" să devină în vogă.
NIVEA 1970

1924

Atunci când oamenii de toate vârstele au început să petreacă din ce în ce mai mult timp în aer liber, idealul de frumuseţe de până atunci, cel de paloare şi fragilitate, a fost înlocuit de un nou look. Tendinţa cerea acum să radiezi prospeţime şi sănătate.

Vremurile s-au schimbat atât de dramatic, încât am înţeles că şi NIVEA trebuie să se schimbe. Deşi echipele de creaţie munceau din greu pentru a înlocui designul produselor, un eveniment întâmplător a fost cel care a decis direcţia în care avea să evolueze noua noastră campanie publicitară.

Directorul de creaţie, Juan Gregorio Clausen, se plimba agale prin Hamburg când a trecut întâmplător prin faţa unui atelier foto. În vitrină era expusă fotografia a trei fraţi cu feţe zâmbitoare, bucălate şi radiind prospeţime: Rolf-Robert, Peter şi Wilhelm Wiethüchter.

În acea fracţiune de secundă, Juan a avut revelaţia faptului că această imagine completă şi ideală de familie captura perfect întreaga esenţă a noului brand NIVEA.  Aşa încât, după ce a cumpărat drepturile fotografiei de la părinţii acestora, fraţii Wiethüchters au devenit noua imagine NIVEA, în 1924. Campania a avut un succes fulminant, iar cei trei fraţi au ajuns în curând să fie întâmpinaţi cu salutul "Bună, NIVEA!" oriunde îşi făceau apariţia.  

Iar atenţia care li se acorda nu s-a oprit aici. La scurt timp după lansarea campaniei, am fost inundaţi de scrisori de la admiratoare din întreaga ţară; scrisorile şi pozele soseau permanent şi dădeau glas adoraţiei: de la "Sunteţi atât de drăguţi!" până la "Ne place foarte mult de voi, nu vreţi să vă căsătoriţi cu noi?"   

Campania a avut un succes atât de mare încât nu a trecut mult timp până ce Băieţilor NIVEA li s-au alăturat Fetele NIVEA...

Băieţii NIVEA

Fetele NIVEA 1925

Fetele NIVEA

Cu toate că show-uri de televiziune precum Idol,  X-Factor, The Apprentice sau Top Model sunt lucruri banale în ziua de azi, în 1925 nu se auzise încă de această modalitate de căutare a talentelor în rândul publicului.  

Aşa că, atunci când am anunţat prin intermediul unui ziar din Berlin o competiţie la scară naţională pentru a alege trei Fete NIVEA, publicul a fost cuprins de o agitaţie enormă. Mai ales că nu căutam modele extravagante, ci persoane absolut obişnuite:  

“Nu căutăm super-frumuseţi, actriţe sau tinere cu coafuri extravagante. Căutăm fete cu o frumuseţe naturală, cu un aspect sănătos şi îngrijit."  

O tânără mămică din Flensburg, o localitate din nordul Germaniei, doamna Fröhlich, a văzut anunţul şi s-a gândit că cele trei fiice ale sale, Margot, Elfriede şi Hertha se potrivesc perfect profilului căutat. Când soţul a aflat despre intenţia ei, şi-a exprimat clar opoziţia ca odraslele sale să devină "fete pentru publicitate", astfel încât soţia le-a înscris în concurs fără ştiinţa sa.   

Decizia ei s-a dovedit inspirată, întrucât surorile Fröhlich au învins cele peste 1.000 de competitoare şi au căştigat concursul. Şi, într-un mod ciudat, s-a dovedit ulterior că familia căştigătoare nici măcar nu era familiarizată cu NIVEA, pentru că se mutaseră de curând în Germania din Samoa, unde produsele noastre nu erau disponibile pe atunci.  

Din fericire, doamna Fröhlich a ajuns la concluzia că fiicele ei pot fi Fetele NIVEA şi ele au devenit astfel personaje principale în campaniile noastre publicitare. Asemenea Băieţilor NIVEA dinaintea lor, nu a trecut mult timp până când lumea a început să le întâmpine pe cele trei surori cu salutul "Bună, NIVEA!" oriunde îşi făceau apariţia.  

 
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA Crema 1911/1912
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA Creme 1912
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA, Creme, Pulbere și Săpun 1913
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA Sun Cream 1931
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA 1932
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA Sun Care 1933
Anunțurile clasice: 1911-1949
Nivea International 1934
Anunțurile clasice: 1911-1949
NIVEA 1935
Anunțurile clasice: 1911-1949
Sun Oil Nivea 1930s

1950-1984

NIVEA SOARELE, NISIPUL ŞI ÎNGRIJIREA PIELII

1958

Până în deceniul al şaselea, dezvoltarea economică şi numărul în creştere al posesorilor de maşină au făcut ca tot mai multă lume să îşi petreacă vacanţele la malul mării şi au condus la o adevărată explozie a culturii plajei. Încă o dată, NIVEA a fost în pas cu vremurile şi le-a oferit oamenilor posibilitatea de a se bucura la maximum de plajă. “Caravanele NIVEA” erau o privelişte obişnuită în staţiunile anilor '60 si '70 şi ofereau gratuit de acum celebrele mingi NIVEA tuturor celor care veneau la plajă cu un produs de protecţie solară NIVEA. Mingile erau atât de căutate, încât deseori caravanele noastre nici nu mai apucau să ajungă pe plajă, fiind înconjurate încă din oraş de mulţimea de doritori. Tot în această perioadă, oamenii de ştiintă au început să facă pentru prima oară legătura dintre expunerea la soare, cancerul de piele şi afecţiunile pielii precum îmbătrânirea prematură. Aceste descoperiri i-au motivat pe cercetătorii noştri să dezvolte produse revoluţionare, pentru a le oferi oamenilor protecţie împotriva acestor efecte negative şi să le ofere posibilitatea de a se bucura de soare în deplină siguranţă. 

Pe parcursul următoarelor decenii, descoperirile lor s-au concretizat în numeroase inovaţii pentru îngrijirea pielii, printre care: 

• Produse de protecţie cu SPF (factor de protecţie solară) 
• Produse de protecţie solară sub formă de spray
• Creme solare hidratante, precum cele din gama NIVEA Sun Visage
• Produse specializate pentru copii, bebeluşi şi persoane cu pielea sensibilă

Fără îndoială, cultura plajei şi produsele de protecţie solară au evoluat odată cu trecerea anilor. Dar obiectivul NIVEA a rămas mereu acelaşi: să le ofere oamenilor de toate vârstele posibilitatea să se bucure de soare, oriunde şi oricând doresc.  

The NIVEA Minge - Distractie in Soare
The NIVEA Minge - Distractie in Soare
The NIVEA Minge - Distractie in Soare
The NIVEA Minge - Distractie in Soare

1963

În deceniul şase, mingea NIVEA devenise o vedetă şi şi-a păstrat popularitatea până în zilele noastre. Numai în ultimii 40 de ani am produs peste 20 de milioane de mingi, iubite şi folosite de oamenii din lumea întreaga. Asemenea produselor pentru îngrijirea pielii, mingea NIVEA ne aduce mai aproape de cei la care ţinem. Astfel, această banală jucărie gonflabilă, din cauciuc, a fost unul dintre cei mai activi ambasadori pe care i-am avut timp de decenii.

1975

“Caravanele NIVEA” erau o privelişte obişnuită în staţiunile anilor '60 si '70 şi ofereau gratuit de acum celebrele mingi NIVEA tuturor celor care veneau la plajă cu un produs de protecţie solară NIVEA. Mingile erau atât de căutate, încât deseori caravanele noastre nici nu mai apucau să ajungă pe plajă, fiind înconjurate încă din oraş de mulţimea de doritori.  
Vară, Soare, Soare Îngrijire
Vară, Soare, Soare Îngrijire
Vară, Soare, Soare Îngrijire
Vară, Soare, Soare Îngrijire

Лето, солнце, забота о коже

Anunțurile clasice: 1950-1984
1950
Anunțurile clasice: 1950-1984
1955
Anunțurile clasice: 1950-1984
1959
Anunțurile clasice: 1950-1984
1964
Anunțurile clasice: 1950-1984
1971
Anunțurile clasice: 1950-1984
1970
Anunțurile clasice: 1950-1984
1973
Anunțurile clasice: 1950-1984
1980
Anunțurile clasice: 1950-1984
1982

1985-Astăzi

O REVOLUŢIE ÎN ÎNGRIJIREA PIELII

1986

În zilele noastre, este normal să intri într-un magazin și să vezi rafturi întregi cu produse de îngrijire pentru bărbați. Dar cu 90 de ani în urmă, îngrijirea pentru bărbați se rezuma la apă, săpun și foarte puțin în plus. Bărbații au nevoie de îngrijire la fel de mult ca femeile, poate chiar mai mult.

Era clar că lipsea ceva de pe piață. Așa că în 1922, am introdus primul produs de îngrijire pentru bărbați, Săpunul de ras NIVEA, urmat câțiva ani mai târziu de prima noastră spumă de ras. Aceste produse au oferit bărbaților acel bărbierit fin pe care îl așteptau. 

Cu toate acestea, existau mai multe nevoi specifice care trebuiau satisfăcute. Astfel, în 1980 am setat un nou trend, lansând Balsamul After Shave fără alcool. Pentru prima dată, bărbații au avut la dispoziție un balsam după ras economic și la îndemână, care le catifela pielea și calma iritațiile după ras, în loc să le amplifice. A fost un succes imediat, care a condus la o revoluție în îngrijirea masculină.

Am demonstrat că bărbații au vrut și au avut întotdeauna nevoie de propriile lor produse. În 1986, le-am îndeplinit dorința: nu au mai fost nevoiți să împrumute produse de îngrijire de la soții, surori sau mame. În sfârșit, puteau folosi NIVEA MEN, o gamă de îngrijire creată special pentru ei.

De la creme la aparate de ras electrice. De la controlul sebumului la anti-îmbătrânire. De la exfoliant pentru față până la geluri de duș. Gama NIVEA MEN a adăugat noi produse permanent, încă de la lansarea primului săpun pentru bărbierit. Și va continua să se dezvolte pe măsură ce nevoile de îngrijire ale bărbaților vor evolua.
MEN NIVEA

NIVEA for Men After Shave

MEN NIVEA
NIVEA produces the first alcohol-free aftershave product that relaxes and soothes the skin after shaving instead of irritating it.
MEN NIVEA
NIVEA for Men Shaving Cream

1998

În 1998, a apărut pe piaţă prima cremă NIVEA cu Q10, iar eficienţa ei a transformat-o într-un succes uriaş. "Testele ştiinţifice efectuate cu cremele noastre Q10 demonstrează clar că ele reduc vizibil ridurile", subliniază dr. Stäb. Astăzi, la fiecare câteva secunde un produs NIVEA Q10 se cumpără undeva în lume, iar crema de zi anti-rid NIVEA Visage Q10 este una dintre cele mai vândute creme anti-rid din portofoliul nostru. În prezent, produse îmbogăţite cu Q10 există în toate categoriile relevante de produse NIVEA, de la NIVEA For Men la NIVEA Sun.

NIVEA Q10
Crema NIVEA cu coenzima Q10
Cremă anti-rid NIVEA - 1998

2011/2014

Atunci când a apărut NIVEA, în urmă cu 100 de ani, aproape întreaga muncă de cercetare era făcută de numai trei persoane: Dr. Oscar Troplowitz, Prof. Paul Gerson Unna şi Dr. Isaac Lifschütz.
Astăzi, lucrurile s-au schimbat complet. În prezent, printre angajaţii noştri se numără peste 850 de oameni de ştiinţă, iar Centrul de Cercetare a Pielii din Hamburg este recunoscut drept unul dintre institutele ele mai avansate din lume.  

“Cercetarea pielii a fost dintotdeauna unul dintre elementele din formula noastră de succes", susţine Dr. Horst Wenck, vice-preşedintele departamentului de cercetare. "Este un lucru evident atunci când priveşti modul în care am dezvoltat. “Una dintre primele noastre realizări a fost dezvoltarea unei emulsii stabile apă-în-ulei, Eucerit, care a constituit baza pentru crema NIVEA. Iar aceasta ne-a propulsat în epoca modernă a îngrijirii pielii.De-a lungul anilor, importanţa acordată cercetării ne-a condus la descoperiri legate de îngrijirea pielii care astăzi sunt considerate adevăruri sau soluţii universal valabile. Crema pentru piele, loţiunea de corp, produsele de plajă cu factor de protecţie solară, aftershave-urile fără alcool, spray-ul cu pompă, produsele de îngrijire pentru pielea matură, produsele anti-age cu Q10 - toate acestea şi multe altele au fost lansate de NIVEA. Dar înaintea să inventezi produse revoluţionare ca acestea, trebuie să-ţi pui întrebările potrivite.  

“Pe de o parte, analizăm preferinţele consumatorilor - care sunt aşteptările şi cerinţele lor legate de îngrijirea pielii? Pe de altă parte, analizăm în detaliu fiecare aspect legat de piele. Apoi, pe baza a ceea ce ştim despre piele, ne întrebăm: ce anume va sprijini sau stimula procesele naturale ale pielii?"  

“Combinaţia acestor două elemente ne dă posibilitatea să creăm produse noi, inovatoare pentru îngrjirea pielii."Dezvoltarea unui produs nou este un proces laborios, care necesită ani îndelungaţi de cercetare. Şi asta se datorează faptului că, deşi ne dorim cu toţii produse care să ne facă să ne simţim bine în pielea noastră, cerinţele individuale de îngrijire a pielii sunt determinate de numeroşi factori, precum tipul de piele, rasa, sex, vârsta, cultura şi locul în care trăim. Din acest motiv, fiecare produs NIVEA este testat pe un mare număr de persoane diferite, în situaţii diferite, înainte de fi pus în vânzare.  

La toate acestea, se adăuga faptul că produsele noastre trebuie să fie supuse unor teste detaliate în ceea ce priveşte siguranţa şi eficacitatea. Chiar şi detalii în aparenţă minore, cum ar fi uşurinţa cu care un ambalaj se deschide sau se închide sunt testate intensiv. În plus, deoarece suntem împotriva oricărei testări pe animale, cercetările  se bazează pe minunaţii noştri voluntari sau pe tehnici de laborator avansate, cum ar fi culturile de celule. După cum afirmă Dr. Wenck  “de la ideea iniţială a unui produs până la lansarea sa pe piaţă pot să treacă trei, cinci sau chiar mai mulţi ani. Nu se fac compromisuri când e vorba de calitate." După spusele Dr. Wenck, viitorul în îngrijirea pielii se anunţă "cel puţin la fel de spectaculos cum au fost ultimii 100 de ani. Noi lucrăm deja la o nouă generaţie de ingrediente active care vor îndrepta cercetarea în domeniul pielii spre o nouă dimensiune."  

Care va fi următoarea descoperire majoră legată de îngrjirea pielii? Lăsăm timpul să decidă...

NIVEA Invisible Black and White Deodorant

 

In Shower Body Lotion

 

Astăzi si mâine

Pielea este cea care ne ajută să simţim adierea vântului, mângâierea soarelui şi atingerea celor pe care îi iubim. Pielea spune celor din jur despre cum ne simţim. Se înroşeşte atunci când ni se face un compliment. Avem pielea de găină atunci când ne speriem de ceva. Şi nu este niciodată mai strălucitoare decât atunci când suntem fericiţi. 

NIVEA înţelege pielea ca nimeni altcineva. Din acest motiv cream produse care să o cureţe, să o îngrijească şi să o protejeze, oferindu-i exact lucrul de care are cea mai mare nevoie: o îngrijire delicată dar eficientă, care o lasă plină de supleţe, frumuseţe şi strălucire. Indiferent de ocupaţie ori de locul unde te afli, menirea noastră este să îţi oferim o îngrijire a pielii mai bună, pentru o viaţă întreagă. 

Indiferent că eşti bărbat sau femeie. Tânăr sau în vârstă. Ai pielea deschisă la culoare sau închisă. Ai pielea uscată sau grasă. Sensibilă sau normală. Sau între. Ne pasă de pielea voastră, a tuturor. Pentru viaţă.

În căutarea unei îngrijiri mai bune pentru piele

Căutăm permanent mijloace noi prin care să vă ajutăm să vă îngrijiţi pielea. Cum le găsim?
 
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1985
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1986
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1988
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1991
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1992
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1994
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
1998
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
2002
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
2005
Anunțurile clasice: 1985 - Astăzi
2015