NIVEA CELLULAR EPIGENETICS – 100% SATISFACȚIE SAU BANII ÎNAPOI

NIVEA CELLULAR EPIGENETICS – 100% SATISFACȚIE SAU BANII ÎNAPOI

Cumpără un Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml, testează-l timp de 2 săptămâni, și dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi GARANTAT! Credem în îngrijirea pielii care te susține la fiecare pas - de aceea, îți oferim garanția de returnare a banilor în 6 săptămâni. Este modul nostru de a ne asigura că ai încredere și te simți bine în pielea ta.

CUM PARTICIPI?

1 CUMPĂRĂ & TESTEAZĂ
CUMPĂRĂ orice Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml, în perioada 1.11.2025 – 30.11.2025. PĂSTREAZĂ bonul și TESTEAZĂ produsul timp de 2 săptămâni pentru a
experimenta pe deplin efectele sale.
2 ÎNCARCĂ BONUL
Ai testat produsul timp de 2 săptămâni și nu ești mulțumită? Completează formularul de mai jos în perioada 15.11.2025 - 15.12.2025 și ÎNSCRIE bonul fiscal/factura.
3 PRIMEȘTI BANII ÎNAPOI GARANTAT
Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura este validat/ă, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor
bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni.

Poți consulta regulamentul campaniei aici.

PRODUSE PARTICIPANTE

În campanie pot participa cele 2 serumuri NIVEA Cellular Epigenetics cu Epicelline®, de 15 sau 30ml.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum pot participa?

Cumpără orice Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml, iar dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi garantat! Tot ce trebuie să faci este să testezi produsul timp de 2 săptămâni, iar dacă nu ești mulțumită, înscrie bonul fiscal/factura fiscală în formularul de mai sus și vei primi banii înapoi. Achiziționarea produselor are loc în perioada 1.11.2025 – 30.11.2025, iar perioada de înscriere a bonurilor este 15.11.2025 - 15.12.2025.

Iată care sunt pașii:
- Cumpără orice Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml în perioada 1.11.2025 – 30.11.2025.
- Testează produsul timp de 2 săptămâni pentru a experimenta pe deplin efectele sale.
- Dacă nu ești 100% mulțumită, înscrie bonul/factura produsului și trimite-ne datele tale în formularul de mai jos în perioada 15.11.2025 - 15.12.2025.
- Verificarea bonului/facturii poate dura între 1 si 5 zile lucrătoare.
- Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura este validat/ă, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni după primirea ibanului.

Produsul  participant în promoție trebuie să fie clar vizibil, ușor de recunoscut și de identificat pe bon. Produsul promoțional trebuie fotografiat împreună cu bonul doar dacă nu se poate distinge clar pe bon.

Pe bon trebuie să se vadă clar următoarele informații:
A. Nume retailer/magazin
B. Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml
C. Suma totală a bonului/facturii în LEI/RON
D. Numărul bonului/facturii
E. Data și ora bonului/facturii

Fișierele pot fi încărcate în format .jpg, .png sau .pdf (maxim 8 MB).

Până când pot participa la promoție?

Toate bonurile sau facturile fiscale din perioada 1.11 - 30.11.2025 sunt eligibile pentru participare. Poți completa formularul de rambursare în perioada 15.11 - 15.12.2025.

Care sunt produsele participante?

În campanie pot participa cele două Serumuri NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml, listate mai jos și menționate și în regulamentul de

aici


- Serum NIVEA Cellular Epigenetics cu Epicelline® 15 ml 
- Serum NIVEA Cellular Epigenetics cu Epicelline® 30 ml

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României, pentru achiziționarea oricărui Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml, în perioda 1.11 - 30.11.2025.  Perioada de înscriere în formular 15.11 - 15.12.2025.

Cine se poate înscrie?

Au dreptul de a participa persoanele cu vârsta de 18 ani împliniți, care au reședința în România și dețin un cont bancar în România.

Sunt excluși de la participare angajații Beiersdorf România, toate persoanele implicate în dezvoltarea/implementarea campaniei (de exemplu: agenții, consultanți, furnizori), precum și membrii familiilor și persoanele care locuiesc în aceeași gospodărie cu aceștia.

Ce pot face dacă produsul nu este clar menționat pe dovada de achiziție (bon fiscal)?

Din păcate, nu avem control asupra modului în care apare denumirea produsului pe bon. În caz de neclarități, putem recunoaște produsul promoțional din fotografie și îl putem corela cu bonul aferent.

Dacă ai întrebări, te rugăm să contactezi echipa noastră de suport,  scriindu-ne la promotiinivea@beiersdorf.com. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.

De ce trebuie să păstrezi bonul/factura fiscal(ă)?

Beiersdorf Romănia  își rezervă dreptul de a solicita o copie a bonului fiscal sau a facturii fiscale pentru a verifica participarea la promoție. Dacă bonul nu poate fi prezentat, suma achitată nu va putea fi rambursată.

Pot participa de mai multe ori în campanie?

Poți participa în campanie  maximum 1 dată cu un Serum NIVEA Cellular Epigenetics de 15ml sau 30ml, iar suma maximă rambursată este de 120 lei.

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare că bonul a fost validat și ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul, transferul banilor în contul tău poate dura maximum 6 săptămâni, după primirea ibanului. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat.  Doar pentru câștigătorii declarați, avem nevoie de numele, prenumele, IBAN-ul și banca pentru a efectua transferul. Un cont IBAN poate fi folosit pentru maxim 3 rambursări.

Ce se întâmplă cu datele mele?

Poți găsi informații despre acest aspect în Politica noastră de confidențialitate.

Ce se întâmplă dacă am mai multe produse pe același bon?

Se poate rambursa doar un singur produs per bon sau factură fiscală, cel menționat în formularul de înscriere.

Am o altă întrebare sau am nevoie de suport suplimentar.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi scriindu-ne la promotiinivea@beiersdorf.com. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.