home-workout

WORKOUT ACASĂ

Sportul ne ajută să fim mai frumoși și mai fericiți. Descoperă exerciții pe care le poți face chiar la tine acasă!

DESPRE SPORT

Probabil ai observat că din ce în ce mai mulți oameni vorbesc despre sport.

Dar care este, mai exact, importanța lui?

 

În primul rând, sportul este esențial pentru a ne menține organele sănătoase. Asta pentru că activitatea fizică ne reglează presiunea sanguină și contribuie la o bună funcționare a inimii.

 

Însă nu este vorba doar despre beneficiile fizice. Atunci când facem sport, ne îmbunătățim stima de sine și contribuim intens la o gândire sănătoasă. Iar pe termen lung, un stil de viață cu activități fizice făcute în mod regulat ne ajută să fim în formă, să avem o stare generală de bine și să ne simțim energici.

EXERCIȚII

Descoperă 5 exerciții ușoare pe care le poți face acasă! Combină-le și îți vei crea astfel un antrenament complet, ideal pentru a lucra cei mai importanți mușchi ai corpului.
home-workout

Planșă

Tonifiază-ți abdomenul și întărește-ți musculatura cu acest exercițiu extrem de eficient. Deși nu este la fel de ușor precum arată - mai ales pentru femei - vei vedea efectele rapid. Dacă îl faci în mod corect, îți vei tonifia atât mușchii spatelui, cât și brațele.

home-workout

Jumping jacks

Jumping jacks sunt unele dintre cele mai eficiente exerciții pe care le poți face acasă. Îți oferă atât antrenament cardio, cât și întărirea grupelor de mușchi din brațe și picioare.

Apleacă-te și întinde-te ca și cum ai vrea să îți atingi degetele, apoi depărtează picioarele, sari în timp ce îți ridici brațele și revino cu picioarele în poziția inițială.

home-workout

Ridicări cu genunchii la piept

Prin acest exercițiu îți vei tonifia cvadricepșii și mușchii fesieri. Cu cât ai un ritm mai rapid, cu atât îți vei crește pulsul și vei transforma antrenamentul într-unul cardio.

Cum se face: stai dreaptă, ridică un genunchi la piept și apoi repetă cu celălalt, ca și cum ai recrea un alergat pe loc.

home-workout

Flotări

Flotările te ajută să tonifiezi brațele, zona lombară și umerii. Și partea cea mai bună e că îți poți seta singură limitele în funcție de cât de mult sau repede poți coborî.

Modul corect de a face flotări: întinde-te pe burtă, pune-ți mâinile sub umeri și ridică-ți corpul de la podea folosindu-te de forța mâinilor.Cum se face: stai dreaptă, ridică un genunchi la piept și apoi repetă cu celălalt, ca și cum ai recrea un alergat pe loc.

home-workout

Genoflexiuni cu sărituri

Și acesta este un exercițiu pentru picioare și mușchii fesieri. Iată cum se face: depărtează-ți picioarele și apleacă-te. Foarte important: fii atentă să nu forțezi zona lombară pentru că duce la dureri de spate pe termen lung.


home-workout



Sportul: medicamentul fericirii

Probabil ai observat că după ce faci sport, te simți foarte bine și ai o stare de fericire. Însă de ce? Pentru că pe măsură ce faci o activitate fizică, corpul tău eliberează hormoni numiți endorfine. Aceștia interacționează cu receptorii durerii și reduc cantitatea de durere pe care o simți și astfel, te stimulează să fii fericită sau chiar euforică. Așa că încearcă să integrezi în rutina ta zilnică câteva exerciții fizice și setează-ți o stare generală de optimism și fericire!


TIPS & TRICKS

Pentru ca un antrenament fizic să dea rezultate maxime, este important să ții cont de anumite lucruri. Iată ce să faci și ce să nu faci:
home-workout

De făcut:

  • Fă-ți un duș înainte de antrenament și folosește un deodorant eficient împotriva transpirației ca Deodorantul spray NIVEA Dry Fresh: se usucă rapid și își menține parfumul revigorant pentru mult timp.
  • Stropește-ți fața cu apă rece dacă simți că te încălzești prea tare.
  • Pune-ți muzica preferată, care să-ți ofere un ritm bun și să te motiveze.
  • Revigorează-te cu un duș la final: răsfață-te după efortul depus cu un duș care îți va catifela pielea. Recomandarea noastră: gelul de duș NIVEA Clay Fresh cu agave & lavandă, ideal pentru o senzație de relaxare și o piele fină.


Evită să:

  • Bei apă în timp ce faci sport. Pentru ca sistemul tău digestiv să funcționeze optim, bea apă doar înainte și după antrenament.
  • Nu te înfometa. Pentru antrenamente eficiente, ai nevoie de energie, așa că asigură-te că ai mese sănătoase și consistente.
  • Nu îți forța limitele. Este important să fii conștientă de cât poți și să nu ai așteptări foarte mari. Și nu te descuraja: orice progres este important, indiferent de cât de mic ți se pare!

home-workout

home-workout


5 PAȘI PENTRU UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS

  • Consumă mai multă apă decât băuturi pe bază de cafeină și carbogazoase.
  • Include in dieta ta zilnică cel puțin cinci fructe și legume.
  • În același timp, asigură-te că mănânci mai multe legume decât fructe.
  • Integrează mișcarea fizică în viața de zi cu zi – chiar dacă este vorba doar de urcatul scărilor în locul liftului.
  • Dormi suficient și odihnește-te.