greutatea-ideala

DESCOPERĂ GREUTATEA IDEALĂ PENTRU TINE!

Află cum te poate ajuta calculatorul BMI să îți evaluezi corect greutatea corporală și ce poți face pentru a te menține mereu în formă!

CE ÎNSEAMNĂ GREUTATEA IDEALĂ?

Greutatea corporală este importantă pentru fiecare dintre noi, în special pentru efectele sale asupra sănătății. Multe persoane se confruntă adesea cu incertitudini cu privire la greutatea lor.

Ei bine, greutatea corporală ideală nu înseamnă să ai un număr de kilograme general acceptat sau să ai aceeași greutate cu o persoană pe care o admiri. În realitate, greutatea optimă pentru tine este adaptată vârstei și înălțimii tale. 

Nu uita că cel mai important este să ai un stil de viață echilibrat pentru o sănătate bună și o stare de bine! 

greutatea-ideala

greutatea-ideala

Pentru a-ți afla Indicele de Masă Corporală, NIVEA îți vine în ajutor cu BMI Calculator. Ai nevoie doar un minut pentru a-ți completa vârsta, înălțimea și greutatea și astfel vei știi în ce interval de greutate corportală te situezi. Vei găsi în tabelul ce însoțește calculatorul BMI o clasificare a valorilor normale pentru fiecare categorie de vârstă. 

În funcție de valoarea indicată prin calculatorul BMI, poți observa dacă greutatea ta este optimă sau dacă este mai mare sau mai mică decât media pentru vârsta și înălțimea ta. În cazul în care valorile pe care le observi sunt extreme, obține sfatul medicului tău și stabiliți împreună posibilele măsuri de reducere a riscului asupra sănătății. 

Dacă ai o condiție fizică excelentă și o masă musculară dezvoltată, ar putea rezulta un Indice de Masă Corporală foarte ridicat. Nu te îngrijora, în cazul tău o analiză a grăsimii corporale ar putea fi o variantă mai potrivită. 

Îți rămâne doar să te menții în formă!


TRANSFORMĂ OBICEIURILE SĂNĂTOASE ÎNTR-UN STIL DE VIAȚĂ!

Pornind de la rezultatele calculatorului BMI, poți alege următorii pași către greutatea corporală ideală pentru tine, care te vor ajuta să te menții mereu în formă.

Fie că îți dorești să pierzi câteva kilograme, să îți crești masa musculară, să te tonifiezi sau doar să te menții în formă, acțiunile tale trebuie să devină un stil de viață, nu doar schimbări de scurtă durată.

Obiceiurile de zi cu zi sunt mai importante pe termen lung pentru corpul nostru decât să ne supunem unor diete-șoc sau să ne impunem antrenamente dificile, la care să renunțăm după câteva zile.

TRUCURI PENTRU MOTIVAȚIE

greutatea-ideala

Playlist-ul potrivit îți dă energie!

Muzica ne stimulează să facem mișcare. Când ritmul pieselor preferate te face să dansezi, sportul este mai ușor și mai plăcut. Dacă ai nevoie de un impuls să te ridici și să faci mișcare, cu siguranță muzica te va ajuta.

greutatea-ideala

Nu te suprasolicita!

Dacă începi un regim de sport intensiv fără a fi obișnuită, este posibil să îți suprasoliciți organismul. Febra musculară și starea de oboseală provoate de șocul inițial te pot face să renunți rapid la mișcare.

Introdu sportul treptat în programul tău, iar cu timpul îți vei dori să faci din ce în ce mai mult.

nivea

Mai bine împreună!

Găsește-ți un partener cu care să faci mișcare în mod regulat. Fie că este o prietenă, o colegă cu care mergi la sala de fitness sau partenerul de viață, o persoană cu care să faci mișcare te va ajuta să te ții de antrenament și veți fi mai motivați împreună.


SCHIMBĂRI SIMPLE PENTRU UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS

5 Sfaturi practice pentru a pierde în greutate treptat și sănătos.

  • Asigură-te că bei întotdeauna suficientă apă pentru a-ți menține corpul hidratat.
  • Încearcă să incluzi mișcarea în activitățile tale de zi cu zi. Poți alege scările în locul liftului sau să cobori cu o stație mai devreme din autobuz sau din metrou, în special atunci când mergi spre casă. Plimbarea îți va pune sângele în mișcare, ajutând corpul să se relaxeze după o zi încărcată.
  • Încearcă să mănânci mai puțină mâncare comandată. În schimb, încearcă să ai mereu la îndemână alternative sănătoase, cum ar fi ingredientele necesare pentru salata preferată sau gustări rapide precum iaurtul degresat sau humusul cu legume. 
  • Dormi suficient! Acest lucru îi va permite organismului tău să se refacă și să îți regleze consumul de calorii. 
  • Mănâncă lent și mestecă suficient! Atunci când acorzi suficient timp pentru masă, organismul reușește să digere hrana mai bine și vei avea o senzație de sațietate mai rapid.

Multe persoane s-au aflat adesea în situația de a încerca diferite diete sau de a renunța la anumite alimente din dorința de a-și schimba greutatea corporală.  

Pentru a produce o schimbare sănătoasă asupra greutății, fie ea creștere sau scădere, este necesar ca dieta noastră să fie una echilibrată, care să includă toți nutrienții de care avem nevoie. Schimbarea reală vine din deciziile de zi cu zi, fără restricții prea severe sau excese. 

Poți descoperi 8 sfaturi practice pentru silueta dorită și în articolul acesta: SLĂBEȘTE SĂNĂTOS: 8 PAȘI SPRE SILUETA PE CARE ȚI-O DOREȘTI

Citește pe larg despre Indicele de Masă Corporală și accesează calculatorul BMI.