SERUMURI NIVEA CELLULAR– 100% SATISFACȚIE SAU BANII ÎNAPOI!

Serumul poate transforma complet rutina ta de îngrijire, iar NIVEA are o gamă variată de serumuri CELLULAR, perfecte pentru a fi îmbinate împreună, pentru orice nevoie a tenului tău! Cumpără orice serum de îngrijire NIVEA CELLULAR, testează produsul timp de 2 săptămâni (14 zile) și dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi GARANTAT!

100% SATISFACȚIE SAU BANII ÎNAPOI!

Cumpără orice serum NIVEA CELLULAR, testează-l timp de 2 săptămâni (14 zile) și dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi GARANTAT!

Imaginează-ți că folosești mai mult de un serum în rutina ta. Aplici unul pe față, apoi îl aplici pe al doilea, iar apoi poate o cremă de față cu FPS. Ei bine, asta înseamnă să îmbini serumuri! Serumurile au, de obicei, formule mult mai lejere decât cremele de față, ceea ce le face ușor de aplicat unul după altul, fără a încărca pielea. În plus, acestea pot lupta pentru probleme diferite ale pielii în același timp, fiind îmbogățite cu ingredient active, ca tu să te bucuri de cele mai bune rezultate, mai rapid. Dacă nu ai încercat încă îmbinarea serumurilor, e momentul tău pentru un glow up! Acum poți încerca orice serum NIVEA Cellular îți dorești, iar dacă nu ești mulțumită de rezultate îți returnăm integral suma!
 
Cum participi?

Pașii pe care trebuie să-i urmezi!


  1. CUMPĂRĂ orice serum de îngrijire NIVEA CELLULAR în perioada 1.05 - 31.05.2025.
  2. TESTEAZĂ produsul timp de 2 săptămâni( 14 zile) pentru a experimenta pe deplin efectele sale.
  3. Dacă nu ești 100% mulțumită, ÎNSCRIE bonul/factura produsului și completează formularul de mai jos, în perioada 15.05 - 30.06.2025. Îți returnăm GARANTAT banii înapoi!

Promoție valabilă în perioada 01.05 - 31.05.2025 în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României pentru achiziționarea oricăror serumuri NIVEA CELLULAR. Mai multe detalii poți găsi în regulamentul disponibil aici.

 

Formularul va fi disponibil începând cu 15.05.2025.

PRODUSE PARTICIPANTE

Serumurile NIVEA CELLULAR sunt specializate pe diferite probleme ale tenului, ca tu să te bucuri de o gamă variată de produse care să îndeplinească nevoile și să acționeze specific.

Ani la rând, specialiștii NIVEA au dezvoltat formule care să se potrivească tuturor tipurilor de ten și care să poate fi folosite împreună, îmbinarea serumurilor dovedind deja eficacitatea în timp. Fie că ai nevoie de mai multă hidratare, de efecte antirid eficiente sau mai multă luminozitate pentru ten, cu gama de serumuri NIVEA CELLULAR găsești ce ți se potrivește! 

FAQ

TU ÎNTREBI, NIVEA RĂSPUNDE

Mai jos găsești o serie de întrebări pe care le-ai putea avea, și răspunsurile lor.

 

Care e mecanica promoției?

Cumpără orice serum NIVEA CELLULAR, folosește produsul pentru 2 săptămâni (14 zile) și dacă nu ești mulțumită, completează înscrie bonul fiscal/factura fiscală a produsului în formularul de mai sus și vei primi banii înapoi. Achiziționarea produselor are loc în perioada 1.05 - 31.05.2025, iar perioada de înscriere a bonurilor este 15.05 - 30.06.2025.

Iată care sunt pașii:

  • Cumpără orice serum NIVEA CELLULAR în perioada 1.05 - 31.05.2025.
  • Testează produsul timp de 2 săptămâni pentru a experimenta pe deplin efectele sale.
  • Dacă nu ești 100% mulțumită, înscrie bonul/factura produsului și trimite-ne datele tale în formularul de mai jos în perioada 15.05 - 30.06.2025.
  • Verificarea bonului/facturii poate dura între 24 și 72 de ore. 
  • Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura este validat/ă, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni după primirea ibanului.
  • Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  • În cazul în care bonul/factura nu este valid/ă, vei primi un e-mail cu motivul invalidării. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură. 

Poți consulta regulamentul aici.

 

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României, pentru achiziționarea oricăror serumuri NIVEA CELLULAR.

Până când pot participa la promoție?

Toate bonurile sau facturile fiscale din perioada 1.05 - 31.05.2025 sunt eligibile pentru participare. Poți completa formularul de rambursare în perioada 15.05 - 30.06.2025.

Ce se întâmplă cu bonul fiscal după ce îl înscriu?

Îl verificăm în decurs de câteva zile lucrătoare. Odată bonul/factura procesat/ă, vei primi un e-mail din partea noastră cu statusul validarii.

Iată încă o dată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  • Cumpără orice serum NIVEA CELLULAR în perioada 1.05 - 31.05.2025.
  • Testează produsul timp de 2 săptămâni pentru a experimenta pe deplin efectele sale.
  • Dacă nu ești 100% mulțumită, înscrie bonul/factura produsului și trimite-ne datele tale în formularul de mai jos în perioada 15.05 - 30.06.2025.
  • Verificarea bonului/facturii poate dura între 24 și 72 de ore. 
  • Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura este validat/ă, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni după primirea ibanului.
  • Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  • În cazul în care bonul/factura nu este valid/ă, vei primi un e-mail cu motivul invalidării. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură. 

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare că bonul a fost validat și ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul, transferul banilor în contul tău poate dura maximum 6 săptămâni, după primirea ibanului. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat. 

Întâmpin o problemă tehnică. Ce trebuie să fac?

Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont:

  • Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.
  • Încearcă să te înscrii mai târziu.
  • Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome. 
  • Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv. 
  • Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.

Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:

  • Primești un mesaj de eroare ? Dacă da, care?
  • De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii ?
  • Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.  
  • Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran.

Pot participa de mai multe ori în campanie?

Da. Poți participa în campanie de maximum 2 ori. Este acceptat fie un singur bon fiscal sau o factură fiscală care conține două serumuri NIVEA Cellular, fie două bonuri/facturi diferite, fiecare cu câte un serum NIVEA CELLULAR. Suma maximă rambursată per consumator este de 200 de lei, iar același produs nu poate fi rambursat de două ori.

Ce se întâmplă dacă am mai multe produse pe același bon?

Se poate rambursa suma pentru 2 produse diferite per cumpărător. Pot fi pe același bon sau pe bonuri diferite.

Când pot face cererea de restituire a banilor?

Înscrierea pentru restituirea banilor se poate face în perioada 15.05 - 30.06.2025, pentru produse achiziționate în perioada 1.05 - 31.05.2025.

Ce se întâmplă dacă produsul are același cod de bare cu un produs pe care l-am returnat deja?

Nu poți cere restituirea banilor pentru același produs de două ori.

Ce date sunt necesare pentru transferul banilor?

Doar pentru câștigătorii declarați, avem nevoie de numele, prenumele, IBAN-ul și banca pentru a efectua transferul.

De câte ori poate fi folosit un cont IBAN?

Un cont IBAN poate fi folosit pentru maximum 3 rambursări.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi aici. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.