Fii primul care încearcă Derma Control și primești 100% banii înapoi garantat!

Încearcă noua gamă Derma Control de la NIVEA, pentru femei și bărbați și bucură-te de o piele protejată împotriva iritațiilor! Cumpără oricare produs din gama Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN în perioada 01.08.2025 -15.09.2025, și primești banii înapoi garantat!

100% banii înapoi garantat!

Alege orice produs Derma Control și primești banii înapoi!

Cumpără oricare dintre noile produse Derma Control pentru curățarea corpului sau din categoria de antiperspirante, în perioada 01.08.2025 -15.09.2025, și primești banii înapoi garantat! Grăbește-te, doar primii 2000 de participanți vor beneficia de această ofertă! Campania se desfășoară între 01.08.2025 -18.09.2025 și poți consulta regulamentul aici.
Cum participi?

Pașii pe care trebuie să-i urmezi!

  1. CUMPĂRĂ orice produs Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN în perioada 01.08.2025 -15.09.2025.
  2. ÎNSCRIE bonul/factura produsului și trimite-ne datele tale în formularul de mai jos în perioada 01.08.2025 - 18.09.2025.
  3. Dacă te numeri printre primii 2000 de înscriși, PRIMEȘTI automat banii înapoi!

Mai multe detalii poți găsi în regulamentul disponibil aici.

Promoție valabilă în perioada 01.08.2025 -18.09.2025 în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României pentru achiziționarea oricăror produse Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN.

ÎNSCRIE-TE ÎN CAMPANIE

PASUL 1
Încarcă bonul fiscal/factura fiscală

Te rugăm să faci o fotografie în care să cuprinzi bonul sau factura integral.

Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.

1
Încarcă bonul/factura fiscal(ă)
2
Înregistrează-te

În poză, următoarele informații trebuie să fie vizibile:

NIVEA

A. Nume retailer/magazin

B. Produsele NIVEA Derma Control care intră în promoție

C. Suma totală a bonului/facturii în LEI/RON

D. Numărul bonului/facturii

E. Data și ora bonului/facturii

PASUL 2
1
Încarcă bonul/factura fiscal(ă)
2
Înregistrează-te

Dacă dorești ca datele tale să fie șterse din baza de date a Beiersdorf, te rugăm să ne trimiți un mesaj la această adresă, folosind formularul și selectând “Altele” în câmpul de Subiect. Ștergerea datelor tale personale va avea ca rezultat eliminarea ta din orice concursuri, promoții sau mesaje din partea Beiersdorf.

*Completați toate câmpurile marcate cu *.

Produse participante

Vezi tot
FAQ

TU ÎNTREBI, NIVEA RĂSPUNDE.

Mai jos găsești o serie de întrebări pe care le-ai putea avea, și răspunsurile lor. 

 

Care e mecanica promoției?

Cumpără orice produs Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN, înscrie bonul fiscal/factura fiscală în formularul de mai sus și vei primi banii înapoi. Achiziționarea produselor are loc în perioada 01.08.2025 -15.09.2025, iar perioada de înscriere a bonurilor este 01.08-18.09.2025.

Iată care sunt pașii:

  1. Cumpără orice produs Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN în perioada 01.08.2025 -15.09.2025.
  2. Înscrie bonul/factura produsului și trimite-ne datele tale în formularul de mai sus în perioada 01.08-18.09.2025.
  3. Verificarea bonului/facturii poate dura între 24 și 72 de ore. 
  4. Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura sunt validate, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni după primirea ibanului.
  5. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  6. În cazul în care bonul/factura nu sunt valide, vei primi un e-mail cu motivul invalidării. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură. 

Poți consulta regulamentul aici.

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României, pentru achiziționarea oricăror produse Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN.

Până când pot participa la promoție?

Toate bonurile sau facturile fiscale din perioada 01.08.2025 - 15.09.2025 sunt eligibile pentru participare. Poți completa formularul de rambursare în perioada 01.08.2025 - 18.09.2025.

Ce se întâmplă cu bonul fiscal după ce îl înscriu?

Îl verificăm în decurs de câteva zile lucrătoare. Odată bonul/factura procesat(ă), vei primi un e-mail din partea noastră cu statusul validarii.

Iată încă o dată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  1. Cumpără orice produs Derma Control de la NIVEA sau NIVEA MEN în perioada 01.08.2025 -15.09.2025.
  2. Înscrie bonul/factura și trimite-ne datele tale în formularul de mai sus în perioada 01.08-18.09.2025.
  3. Pe fotografia bonului trebuie să fie vizibile următoarele informații:
    - numele magazinului fizic sau online,
    - data achiziției,
    - numărul bonului,
    - denumirea produsului.
  4. Odată ce bonul este validat, banii îți vor fi rambursați în cont.
  5. În cazul în care bonul/factura nu sunt valide, vei primi un e-mail cu motivul invalidării. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură. 

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare că bonul a fost validat și ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul, transferul banilor în contul tău poate dura maximum 6 săptămâni, după primirea ibanului. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat. 
 

Întâmpin o problemă tehnică. Ce trebuie să fac?

Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont: 

  • Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.
  • Încearcă să te înscrii mai târziu.
  • Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome. 
  • Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv. 
  • Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.

Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:

  • Primești un mesaj de eroare? Dacă da, care?
  • De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii?
  • Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.  
  • Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran. 

Pot participa de mai multe ori în campanie?

Nu, rambursarea se face o singură dată pentru fiecare consumator înscris. 

Ce se întâmplă dacă am mai multe produse pe același bon?

Se poate rambursa suma de maximum 35 RON pentru 1 produs per cumpărător. 

Când pot face cererea de restituire a banilor?

Înscrierea pentru restituirea banilor se poate face în perioada 01.08.2025 - 18.09.2025, pentru produse achiziționate în perioada 01.08.2025 -15.09.2025.

Ce se întâmplă dacă produsul are același cod de bare cu un produs pe care l-am returnat deja?

Nu poți cere restituirea banilor pentru același produs de două ori.

Ce date sunt necesare pentru transferul banilor?

Doar pentru câștigătorii declarați, avem nevoie de numele, prenumele, IBAN-ul și banca pentru a efectua transferul.

De câte ori poate fi folosit un cont IBAN?

Un cont IBAN poate fi folosit pentru maximum 3 rambursări.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi aici. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.  

ARTICOLE

Dacă pielea ta se irită ușor, ai nevoie de îngrijirea potrivită cu gama Derma Control de la NIVEA! Atât pentru curățarea corpului, cât și pentru îngrijirea zilnică a subrațului, NIVEA Derma Control asigură protecție, hidratare și confort întreaga zi, atât pentru femei, cât și pentru bărbați!