NIVEA CELLULAR – 100% SATISFACȚIE GARANTATĂ!

Descoperă, încearcă, convinge-te! Cumpără orice produs NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau EXPERT FILLER, folosește-l pentru 2 săptămâni (14 zile) și dacă nu ești mulțumită, completează formularul pentru a primi banii înapoi!

Mecanică

Alege orice produs NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau EXPERT FILLER, testează-l, iar dacă nu ești mulțumită, primești toți banii înapoi, GARANTAT!

Produsele NIVEA CELLULAR îți oferă o piele cu aspect mai tânăr și definesc conturul feței. Acum poți testa produsele, iar dacă nu ești mulțumită de rezultate îți returnăm integral suma!
Cum participi?

Pașii pe care trebuie să-i urmezi!

FAQ

TU ÎNTREBI, NIVEA RĂSPUNDE.

Mai jos găsești o serie de întrebări pe care le-ai putea avea, și răspunsurile lor. 

 

Care e mecanica promoției?

Nimic mai simplu. Cumpără orice produs NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau FILLER, iar dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi garantat! Tot ce trebuie să faci este să testezi produsul timp de 2 săptămâni, iar dacă nu ești mulțumită, înscrie bonul fiscal/factura fiscală alături de codul de bare al produsului în formularul de mai sus și vei primi banii înapoi. Achiziționarea produselor are loc în perioada 1 – 30.06, iar perioada de înscriere a bonurilor este 15.06 - 14.07.

Iată care sunt pașii:

  1. Cumpără un produs NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau FILLER în perioada 1 – 30.06.
  2. Testează-l timp de 2 săptămâni.
  3. Dacă nu ești mulțumită de rezultat, înscrie în formularul de mai sus bonul sau factura, codul de bare al produsului testat, răspunde la 5 întrebări despre modul de utilizare și completează formularul de participare cu datele tale. Perioada de înscriere este 15.06 - 14.07.
  4. Verificarea bonului/facturii  și a codului de bare poate dura între 24 și 72 de ore.
  5. Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura, împreună cu codul de bare sunt validate, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 4 săptămâni după primirea ibanului.
  6. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  7. În cazul în care bonul/factura sau codul de bare nu sunt valide, vei primi un e-mail cu motivul invalidării. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură. 

Poți consulta regulamentul aici.

 

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României, pentru achiziționarea oricăror produse NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau FILLER, în perioda 1 – 30.06.  Perioada de înscriere în formular și revendicare a produsului NIVEA CELLULAR achiziționat este 15.06 - 14.07.

Până când pot participa la promoție?

Toate bonurile sau facturile fiscale din perioada 1 – 30.06 sunt eligibile pentru participare. Poți completa formularul de rambursare în perioada 15.06 - 14.07.

Ce se întâmplă cu bonul fiscal după ce îl înscriu?

Îl verificăm în decurs de câteva zile lucrătoare. Odată bonul/factura procesat(ă), vei primi un e-mail din partea noastră cu statusul validarii.

Iată încă o dată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  1. Cumpără un produs NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau FILLER în perioada 1 – 30.06.
  2. Testează-l timp de 2 săptămâni.
  3. Dacă nu ești mulțumită de rezultat, înscrie în formularul de mai sus bonul sau factura, codul de bare al produsului testat, răspunde la 5 întrebări despre modul de utilizare și completează formularul de participare cu datele tale. Perioada de înscriere este 15.06 - 14.07.
  4. Verificarea bonului/facturii  și a codului de bare poate dura între 24 și 72 de ore.
  5. Vei primi un e-mail imediat ce bonul/factura, împreună cu codul de bare sunt validate, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 4 săptămâni, după primirea ibanului. 
  6. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  7. În cazul în care bonul/factura sau codul de bare nu sunt valide, vei primi un e-mail cu motivul invalidării. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură. 

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare că bonul a fost validat și ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul, transferul banilor în contul tău poate dura maximum 4 săptămâni, după primirea ibanului. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat. 

Întâmpin o problemă tehnică. Ce trebuie să fac?

Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont: 

  • Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.
  • Încearcă să te înscrii mai târziu.
  • Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome.
  • Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv.
  • Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.

Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:

  • Primești un mesaj de eroare? Dacă da, care?
  • De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii?
  • Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.
  • Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran.
 

Pot participa de mai multe ori în campanie?

Da. Poți participa în campanie de maximum 3 ori, de fiecare dată prin trimiterea unui bon fiscal nou sau a unei facturi fiscale noi, care să conțină produse NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT sau EXPERT FILLER. Suma maximă rambursată per consumator este de 150 de lei și nu poate fi rambursat același produs participant de 2 ori. 

Ce se întâmplă dacă am mai multe produse pe același bon?

Se poate rambursa doar un singur produs per bon sau factură fiscală, cel aferent codului de bare înregistrat.

Când pot face cererea de restituire a banilor?

Înscrierea pentru restituirea banilor se poate face în perioada 15.06 - 14.07, pentru produse achiziționate în perioada 1 – 30.06.

Ce se întâmplă dacă produsul are același cod de bare cu un produs pe care l-am returnat deja?

Nu poți cere restituirea banilor pentru același cod de bare de două ori.

Ce date sunt necesare pentru transferul banilor?

Doar pentru câștigătorii declarați, avem nevoie de numele, prenumele, IBAN-ul și banca pentru a efectua transferul. Un cont IBAN poate fi folosit pentru maximum 3 rambursări.

De câte ori poate fi folosit un cont IBAN?

Un cont IBAN poate fi folosit pentru maximum 3 rambursări.

Am o altă întrebare sau am nevoie de suport suplimentar.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi aici. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.  
 
ARTICOLE

NIVEA CELLULAR – gama ideală pentru un ten cu aspect mai tânăr, vizibil mai neted!

Produsele NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT și EXPERT FILLER conțin ingrediente cunoscute pentru capacitatea lor de a reda elasticitatea pielii. Produsele CELLULAR EXPERT LIFT repară leziunile pielii prin întărirea barierei cutanate, restabilind structura și redefinind conturul feței, în timp ce produsele CELLULAR EXPERT FILLER redau volumul pielii și îi oferă un plus de fermitate, umplând în același timp ridurile și semnele de oboseală.