exercitii-pentru-fata

MAI MULTE EXERCIȚII PENTRU FAȚĂ PENTRU ȘI MAI PUȚINE RIDURI

Ca să fie 100% în formă și să arate așa cum îți dorești, și fața ta are nevoie să facă mișcare! Încearcă aceste exerciții speciale care îți vor oferi o piele mereu luminoasă și mai fermă ca oricând!

CUM FUNCȚIONEAZĂ GIMNASTICA FACIALĂ?

Pe măsură ce înaintezi în vârstă, pielea ta își pierde din elasticitate, însă veștile sunt bune: există anumite exerciții pe care le poți face pentru a te asigura că pielea ta va continua să arăte fermă și tânără în fiecare zi!
exercitii-pentru-fata

De ce să faci exerciții faciale?

Fața ta are aproximativ 50 de mușchi diferiți și spre deosebire de cei din restul corpului, pe aceștia îi folosești mai rar. Făcând exerciții cu mușchii feței în mod regulat, îmbunătățești circulația sângelui în diferite zone ale acesteia și astfel ajuți oxigenul să ajungă în mușchi și în piele. Tenul tău va deveni mai radiant, mai sănătos și va avea o strălucire de invidiat.

Pe termen lung, gimnastica facială are puterea de a-ți întineri pielea tenului. Mai mult, pentru că o astfel de rutină îmbunătățește circulația sângelui, celulele pielii vor beneficia de nutrienții de care au nevoie pentru a stimula regenerarea și prevenirea apariției ridurilor.  

5 Beneficii ale exercițiilor pentru față

  • ✔   Întărește mușchii feței
  • ✔   Previne apariția ridurilor și a liniilor fine
  • ✔   Crește circulația sângelui
  • ✔   Eliberază tensiunea din zona feței și a gâtului
  • ✔   Îți face pielea mai fermă și mai elastică

Cât de des ar trebui să faci gimnastică facială?

Dacă vrei să vezi rezultate rapide, ar trebui să faci exerciții pentru față de 3-5 ori pe săptămână, timp de 20 de minute.

exercitii-pentru-fata


5 EXERCIȚII FACIALE SIMPLE PE CARE LE POȚI FACE ORIUNDE

exercitii-pentru-fata



Ridică pielea din jurul nasului

Zâmbește cât poți de larg și apasă cu vârfurile degetelor în cutele dintre nas și buze. Ridică mușcii în timp ce ții degetele apăsate, pentru a crea mai multă rezistență. Acest exercițiu îți va face mușchii obrajilor mai puternici și îi va face mai rotunzi, mai plini, pentru un aspect mai tânăr!



Nu uita de gât

Pielea de pe gât este una dintre zonele în care apar primele semne de îmbătrânire, însă exercițiile pentru zona bărbiei și a gâtului pot schimba asta. Trebuie doar să apeși în cerul gurii cu vârful limbii. Privește apoi spre tavan ridicând bărbia, zâmbește și înghite. Continuă să faci asta pentru 30-60 de secunde. 

exercitii-pentru-fata

exercitii-pentru-fata



Ai grijă de fruntea ta

Pentru a întări mușchii din zona sprâncenelor și a frunții, poți face un exercițiu simplu: încruntă-te și încearcă să-ți apropii sprâncenele cât poți de mult. Apoi fă exact opusul și ridică-ți sprâncenele cât mai sus, cu ochii larg deschiși. Repetă mișcarea de cinci ori.



Mușchii din jurul buzelor

Ia loc pe canapea și lasă-ți capul pe spate. Ține buzele împreună ca pentru un pupic și împinge-le înainte. Ține-le în această poziție pentru 8-10 secunde și repetă exercițiul de 5 ori ca să obții o piele mai definită în această zonă.

exercitii-pentru-fata

exercitii-pentru-fata



Îmbunătățește elasticitatea

Lipește buzele, zâmbește ușor și apoi exagerează cât poți mișcarea de a-ți suge obrajii ca atunci când aplici blush-ul. Menține-i în această poziție pentru 8-10 secunde și apoi repetă exercițiul de 5 ori.


CE E YOGA FACIALĂ?

 

Spre deosebire de alte exerciții pentru față, yoga facială are scopul de a-ți relaxa și a-ți tonifa pielea. Așa cum yoga eliberează tensiunea musculară din anumite zone ale corpului tău, yoga facială contracarează efectele expresiilor faciale încordate pentru a relaxa și revitaliza mușchii și pielea.

Un exemplu de astfel de exercițiu pe care îl poți face este să îți freci ușor obrajii ca și cum ai vrea să-i încălzești înainte să îți așezi palmele peste ochii închiși, lăsându-le în această poziție pentru câteva minute în timp ce respiri adânc. Astfel vei elibera tensiunea din jurul ochilor. 

exercitii-pentru-fata

exercitii-pentru-fata

CUM SĂ TE ASIGURI CĂ FACI CORECT EXERCIȚIILE PENTRU FAȚĂ

  • ✔   Exercițiile sunt mai eficiente atunci când le faci întinsă pe spate.
  • ✔   Asigură-te că mâinile tale sunt curate înainte să-ți atingi fața.
  • ✔   Încearcă să faci rutina de exerciții la aceeași oră în fiecare zi, pentru a-ți intra mai ușor în obișnuință.
  • ✔   Nu agresa pielea – acest lucru poate accentua ridurile.
  • ✔   Combină exercițiile faciale cu sport și pentru corpul tău, ca pielea să arate bine din interior!

5 EXERCIȚII FACIALE PENTRU ZONA DIN JURUL OCHILOR

exercitii-pentru-fata



Pentru liniile fine de sub ochi

Clipește parțial cu un ochi și păstrează-l pe celălalt deschis. Menține această poziție pentru o secundă în timp ce te asiguri că încordezi toți mușchii. Eliberează și repetă apoi de 20-25 de ori.



Pentru o privire mai luminoasă

Relaxează-ți fața, ține ochii deschiși și ridică pleoapele inferioare fără să le miști pe cele superioare. Menține pentru 1-2 secunde și repetă exercițiul de 20-25 de ori. 

exercitii-pentru-fata

exercitii-pentru-fata



Pentru o mai bună circulație a sângelui

Așază-ți câte trei degete sub fiecare ochi și trage de piele pentru a-i deschide și mai larg. Când faci asta, creează rezistență încercând să închizi ochii. Menține pentru 8-10 secunde, apoi eliberează și repetă de 5 ori exercițiul.



Pentru zona sprâncenelor

Începe ridicându-ți sprâncenele cu vârful degetelor. Creează rezistență încercând să duci sprâncenele înapoi și menține pentru 8-10 secunde. Repetă de 5 ori pentru un efect natural de lifting al sprâncenelor.

exercitii-pentru-fata

exercitii-pentru-fata



Pentru ochi tonifiați

Presează câte două degete pe tămple și clipește rapid de 8-10 ori cu ambii ochi. Ia o pauză și repetă de încă 5 ori.