Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont:
- Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.
- Încearcă să te înscrii mai târziu.
- Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome.
- Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv.
- Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.
Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:
- Primești un mesaj de eroare? Dacă da, care?
- De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii?
- Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.
- Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran.
Distribuie