CU NIVEA TE BUCURI DE SOARE ȘI DE MAI MULȚI BANI ÎN PORTOFEL!

Cumpără 2 produse pentru protecție solară NIVEA SUN și primești banii înapoi pentru cel mai ieftin dintre ele.

Mecanică

TE BUCURI DE SOARE ȘI PRIMEȘTI BANI ÎNAPOI

Cumperi două produse pentru protecție solară NIVEA SUN și poți primi bani înapoi, ca să te bucuri mai mult de vară! Tot ce trebuie să faci este să alegi 2 produse preferate din gama NIVEA SUN, să înscrii bonul fiscal/factura fiscală și vei primi banii înapoi pentru cel mai ieftin dintre ele. Campania se desfășoară între 1 mai și 30 iunie 2023 și poți consulta regulamentul aici.
 
Cum câștigi?

Cum câștigi? Simplu.

Iată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi!

Promoție valabilă în perioada 01.05 - 30.06.2023 în toate magazinele fizice de pe teritoriul României și în magazinul online eMAG pentru achiziționarea oricăror două produse pentru protecție solară NIVEA SUN participante în campanie. Mai multe detalii poți găsi în regulament disponibil aici.

Campania s-a încheiat.

 
Câștigători

Campanie NIVEA SUN

Poți vedea aici lista câștigătorilor validați.
 
FAQ

TU ÎNTREBI, NIVEA RĂSPUNDE.

Mai jos găsești o serie de întrebări pe care le-ai putea avea, și răspunsurile lor. 

 

Care e mecanica promoției?

Nimic mai simplu. Cumpără 2 produse pentru protecție solară NIVEA SUN din orice magazin fizic de pe teritoriul României sau din magazinul online eMAG, înscrie bonul fiscal sau factura fiscală, iar noi îți returnăm suma corespunzătoare produsului mai ieftin. Fiecare participant se poate înscrie în campanie o singură dată, prin trimiterea unui bon fiscal sau a unei facturi fiscale, care să conțină 2 produse NIVEA SUN achiziționate în perioada campaniei.

Iată care sunt pașii:

  1. Cumpără 2 produse pentru protecție solară NIVEA SUN.
  2. Înscrie bonul sau factura pe site și completează formularul de participare cu datele tale.
  3. Verificarea bonului sau a facturii poate dura între 24 și 72 de ore.
  4. Vei primi un e-mail imediat ce bonul este validat, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni.
  5. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  6. În cazul în care bonul/factura nu este validat(ă), vei primi un e-mail cu motivul invalidarii. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură.
 

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice de pe teritoriul României și în magazinul online eMAG, pentru achiziționarea oricăror două produse NIVEA SUN, în perioda 01.05 - 30.06.2023.

Până când pot participa la promoție?

Poți încărca bonul fiscal sau factura fiscală până pe 30.06.2023. Toate bonurile fiscale sau facturile din perioada 01.05 - 30.06.2023 sunt eligibile pentru participare.

Ce se întâmplă cu bonul fiscal după ce îl înscriu?

Îl verificăm în decurs de câteva zile lucrătoare. Odată bonul/factura procesat(ă), vei primi un e-mail din partea noastră cu statusul validarii.

Iată încă o dată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  1. Cumpără 2 produse pentru protecție solară NIVEA SUN.
  2. Înscrie bonul sau factura pe site și completează formularul de participare cu datele tale.
  3. Verificarea bonului sau a facturii poate dura între 24 și 72 de ore.
  4. Vei primi un e-mail imediat ce bonul este validat, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni.
  5. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  6. În cazul în care bonul/factura nu este validat(ă), vei primi un e-mail cu motivul invalidarii. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură.
 

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare că bonul a fost validat și ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul, transferul banilor în contul tău poate dura între 2 și 6 săptămâni. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat.

Întâmpin o problemă tehnică. Ce trebuie să fac?

Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont:

  • Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.
  • Încearcă să te înscrii mai târziu.
  • Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome.
  • Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv.
  • Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.

Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:

  • Primești un mesaj de eroare? Dacă da, care?
  • De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii?
  • Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.
  • Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran.
 

Dacă achiziționez mai mult de patru produse pe un singur bon fiscal, primesc banii înapoi pentru mai mult de un produs?

În perioada campaniei poți participa o singură dată, prin trimiterea unui bon fiscal sau a unei facturi fiscale, care să conțină 2 produse pentru protecție solară NIVEA SUN.  Pentru rambursare, luăm în considerare produsul cu prețul cel mai mic de pe bonul/factura fiscal(ă), indiferent de câte produse ai achiziționat pe respectivul bon/ respectiva factură.

Am o altă întrebare sau am nevoie de suport suplimentar.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi aici. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.