NIVEA Q10 ANIVERSEZI, BANI ÎNAPOI ÎNCASEZI!

Cumpără produse NIVEA care conțin coenzima Q10 în valoare de minimum 50 de lei și primești înapoi 25 lei în contul bancar.

Mecanică

Sărbătorește cu NIVEA 25 de ani de experiză Q10!

Cumperi produse NIVEA Q10 în valoare de minimum 50 de lei și primești înapoi 25 lei în contul bancar! Tot ce trebuie să faci este să alegi produsele preferate cu coenzima Q10, să înscrii bonul fiscal/factura fiscală și vei primi garantat 25 de lei înapoi în cont. Campania se desfășoară în perioada 02 - 29.08.2023, în toate magazinele fizice și online, și poți consulta regulamentul aici
 

CÂȘTIGĂTORI

Poți vedea aici lista câștigătorilor validați.
 
Cum câștigi?

Cum câștigi? Simplu.

Iată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi!

Promoție valabilă în perioada 02 - 29.08.2023 în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României. Mai multe detalii poți găsi în regulamentul disponibil aici.

 
FAQ

TU ÎNTREBI, NIVEA RĂSPUNDE.

Mai jos găsești o serie de întrebări pe care le-ai putea avea, și răspunsurile lor.

 

Care e mecanica promoției?

Nimic mai simplu. Cumperi produse NIVEA Q10* în valoare de minimum 50 de lei și primești înapoi 25 lei în contul bancar! Tot ce trebuie să faci este să alegi produsele preferate cu coenzima Q10, să înscrii bonul fiscal/factura fiscală și vei primi înapoi 25 de lei din sumă. Campania se desfășoară în perioada 02  - 29.08.2023, în toate magazinele fizice și online, și poți consulta regulamentul aici.

  1. Cumpără produse NIVEA Q10* de minimum 50 de lei.
  2. Înscrie bonul sau factura pe site și completează formularul de participare cu datele tale.
  3. Verificarea bonului sau a facturii poate dura între 24 și 72 de ore.
  4. Vei primi un e-mail imediat ce bonul este validat, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni.
  5. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  6. În cazul în care bonul/factura nu este validat(ă), vei primi un e-mail cu motivul invalidarii. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură.

*În campanie participă produsele NIVEA pentru îngrijire și curățare ten și îngrijire corp care au ingredient principal coenzima Q10.

 

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice și online de pe teritoriul României, pentru achiziționarea oricăror produse NIVEA care conțin coenzima Q10, în perioda 02 - 29.08.2023.

Până când pot participa la promoție?

Poți încărca bonul fiscal sau factura fiscală până pe 29.08.2023. Toate bonurile fiscale sau facturile din perioada 02 - 29.08.2023 sunt eligibile pentru participare.

Ce se întâmplă cu bonul fiscal după ce îl înscriu?

Îl verificăm în decurs de câteva zile lucrătoare. Odată bonul/factura procesat(ă), vei primi un e-mail din partea noastră cu statusul validarii.

Iată încă o dată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  1. Cumpără produse NIVEA Q10* de minimum 50 de lei.
  2. Înscrie bonul sau factura pe site și completează formularul de participare cu datele tale.
  3. Verificarea bonului sau a facturii poate dura între 24 și 72 de ore.
  4. Vei primi un e-mail imediat ce bonul este validat, în care te vom ruga să ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul. După trimiterea datelor bancare, banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 6 săptămâni.
  5. Dacă datele trimise în formularul de înscriere sunt incomplete, vei primi un e-mail cu pașii de urmat.
  6. În cazul în care bonul/factura nu este validat(ă), vei primi un e-mail cu motivul invalidarii. Poți participa din nou în campanie înscriind un nou bon sau o nouă factură.

*În campanie participă produsele NIVEA pentru îngrijire și curățare ten și îngrijire corp care au ingredient principal coenzima Q10.

 

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare că bonul a fost validat și ne trimiți detaliile contului bancar în care dorești să se facă rambursul, transferul banilor în contul tău poate dura între 2 și 6 săptămâni. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat. 

Întâmpin o problemă tehnică. Ce trebuie să fac?

Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont:

  • Dacă ai deja cont pe MyNIVEA nu trebuie decât să te loghezi în contul tău apoi să te întorci în această pagină și să înscrii bonul sau factura.
  • Încearcă să te înscrii mai târziu.
  • Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome.
  • Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv.
  • Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.

Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:

  • Primești un mesaj de eroare? Dacă da, care?
  • De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii?
  • Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.
  • Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran.

Pot participa de mai multe ori în campanie?

Da. Poți participa în campanie de maxim 3 ori, de fiecare dată prin trimiterea unui bon fiscal nou sau a unei facturi fiscale noi, care să conțină produse NIVEA care au ingredient principal coenzima Q10.  Pentru fiecare înscriere validă, suma rambursată este de 25 lei.

Dacă achiziționez produse în valoare de peste 50 de lei pe un singur bon fiscal, primesc mai mult de 25 de lei?

În perioada campaniei poți participa de maxim 3 ori, de fiecare dată prin trimiterea unui bon fiscal sau a unei facturi fiscale, care să conțină produse NIVEA care au ingredient principal coenzima Q10.  Pentru rambursare, luăm în considerare suma minimă de 50 de lei de pe bonul/factura fiscal(ă), indiferent de câte produse NIVEA Q10 ai achiziționat pe respectivul bon/ respectiva factură.  În cazul în care pe bon/factură se regăsesc produse participante cu valoare mai mare de 50 lei, suma rambursată este de 25 lei.

Am o altă întrebare sau am nevoie de suport suplimentar.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi aici. Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.
 

Q10 CEL MAI BUN PRIETEN AL PIELII TALE!

Știai că în 1998, experții Beiersdorf au fost primii care au folosit coenzima Q10 într-o cremă pentru îngrijirea pielii mature? Astăzi, Q10 este unul dintre cele mai importante ingrediente active în îngrijirea anti-rid, deoarece îmbunătățește aportul de energie al celulelor pielii și consolidează stratul protector. Rezultatul este o piele netedă, mai fermă și vizibil întinerită.

 

Descoperă cum funcționează coenzima Q10, unde o poți găsi și de ce pielea ta are nevoie de ea.