CU NIVEA AI GRIJĂ DE TEN ȘI DE PORTOFEL

Cumpără două produse NIVEA pentru îngrijirea tenului și primești banii înapoi pentru cel mai ieftin dintre ele.

MECANICĂ

ÎNGRIJIRE DOREȘTI, BANI ÎNAPOI PRIMEȘTI

Toamna asta, oferă-i tenului tău toată îngrijirea de care are nevoie și te premiem. Alege două produse NIVEA pentru îngrijirea tenului, înscrie bonul fiscal și poți fi printre cei 2000 de câștigători care primesc banii înapoi! Campania se desfășoară între
9 noiembrie și 9 decembrie 2022, dar înainte să te înscrii, consultă regulamentul aici.

 
CUM CÂȘTIGI?

Cum câștigi? Simplu.

Iată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi!

Promoție valabilă în perioada 09.11 – 09.12.2022 în toate magazinele fizice de pe teritoriul României pentru achiziționarea oricăror două produse pentru îngrijire ten NIVEA participante în campanie (creme, tratamente și pachete zi/noapte). Se oferă până la 2000 rambursări. Mai multe detalii în regulament disponibil pe www.nivea.ro.

Campania s-a încheiat.

Revenim curând cu lista de câștigători.

FAQ

TU ÎNTREBI, NIVEA RĂSPUNDE.

Mai jos găsești o serie de întrebări pe care le-ai putea avea, și răspunsurile lor. 

 

Care e mecanica promoției?

Nimic mai simplu. Cumpără 2 produse NIVEA pentru îngrijirea tenului, adică orice cremă, tratament sau pachet de zi sau de noapte NIVEA participante la promoție, înscrie bonul fiscal și ai șansa să ți se returneze suma corespunzătoare produsului mai ieftin. Poți participa de câte ori vrei, dar fiecare bon trebuie înscris separat.

Iată care sunt pașii:

  1. Cumpără 2 produse NIVEA pentru îngrijirea tenului.
  2. Înscrie bonul pe site și completează formularul cu datele tale.
  3. Vei primi un email imediat ce bonul va fi validat.
  4. Banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 7 zile lucrătoare, în cazul în care ești unul dintre câștigători.

Care sunt magazinele participante la promoție?

Promoția este valabilă în toate magazinele fizice din România, pentru achiziționarea oricăror două produse NIVEA pentru îngrijirea tenului, în perioda 09.11 – 09.12.2022.

 

Până când pot participa la promoție?

Poți încărca bonul fiscal până pe 09.12.2022. Toate bonurile fiscale din perioada 09.11 – 09.12.2022 sunt eligibile pentru participare.

Ce se întâmplă cu bonul fiscal după ce îl înscriu?

Îl verificăm în decurs de câteva zile lucrătoare. Dacă este validat, vei primi un e-mail de confirmare din partea noastră.

Iată încă o dată care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  1. Cumpără 2 produse NIVEA pentru îngrijirea tenului.
  2. Înscrie bonul pe site și completează formularul cu datele tale.
  3. Vei primi un email imediat ce bonul va fi validat.
  4. Banii îți vor fi rambursați în cont, în maximum 7 zile lucrătoare, în cazul în care ești unul dintre câștigători.

Când primesc banii înapoi?

După ce primești e-mailul de confirmare, mai durează aproximativ o săptămână până când îți intră banii în cont. Depinde și de timpul de procesare al băncii tale, așa că transferul mai poate fi amânat.

Întâmpin o problemă tehnică. Ce trebuie să fac?

Din când în când, poți întâmpina probleme tehnice temporare. Iată câteva sfaturi de care să ții cont:

  • Încearcă să te înscrii mai târziu.
  • Încearcă să utilizezi un browser diferit. Îți recomandăm să folosești Firefox sau Google Chrome.
  • Încearcă să te înscrii de pe un alt dispozitiv.
  • Șterge memoria cache a browserului, inclusiv cookie-urile (istoricul browserului) și încearcă din nou.

Dacă ai urmat sfaturile de mai sus, dar problema nu s-a rezolvat, ia legătura cu noi folosind formularul de contact. De ce să ții cont: Cu cât ne oferi mai multe informații despre problema cu care te confrunți, cu atât te ajutăm mai rapid. Te rugăm să ne dai mai multe informații despre următoarele:

  • Primești un mesaj de eroare? Dacă da, care?
  • De pe ce dispozitiv, sistem de operare și browser ai încercat să te înscrii?
  • Spune-ne exact ce nu funcționează și ce se întâmplă dacă faci anumite lucruri, cum ar fi să dai click pe un link.
  • Sfat: Trimite-ne și o captură de ecran.

Dacă achiziționez mai mult de patru produse pe un singur bon fiscal, primesc banii înapoi pentru mai mult de un produs?

În perioada campaniei, poți înscrie un număr nelimitat de bonuri cu 2 produse NIVEA pentru îngrijirea tenului. Pentru rambursare, luăm în considerare produsul cu prețul cel mai mic de pe fiecare bon fiscal, indiferent de câte produse ai achiziționat pe respectivul bon.

Am o altă întrebare sau am nevoie de suport suplimentar.

Nu am răspuns la întrebarea ta? Atunci cel mai bine este să iei legătura cu noi.  Te rugăm să descrii solicitarea ta și să ne dai cât mai multe detalii, pentru a-ți veni în ajutor cât mai repede posibil.

RUTINĂ, NU HOCUS POCUS

Îți reamintim ceea ce știi deja. Un ten îngrijit nu apare peste noapte, ca prin magie sau dacă bați din palme. Un ten îngrijit este rezultatul unei rutine adaptate nevoilor pielii tale, dar și prognozei, pentru că tot ne apropiem de sezonul (și mai) rece. Așadar, poate nu ar strica să revizuiești rutina de îngrijire, astfel încât să-i oferi pielii tale extra iubire pentru a rămâne catifelată și frumoasă.